בית » קמין עצים מחיר

קמין עצים מחיר

ניתן להרחיב ולדבר על נפלאותיו של הקמין ועל ההרגשה הנהדרת בבית כאשר כל המשפחה מתקבצת יחדיו בשביל ליהנות מהאווירה הנעימה והניחוח שמפיץ הקמין, לצד החום הממלא את הבית. אך מה שבאמת מעניין אתכם עכשיו זה העלויות של קמין. לפני שנדבר על קמין עצים מחיר, חשוב שתיקחו בחשבון פרט נוסף – קמין עצים מביא לכם חיסכון אנרגטי.

 רכישת קמין איכותי והתקנתו יכולים להיות דבר יקר בהשוואה לפתרונות חימום אחרים, אך התמורה היא רבה ובטווח הארוך מדובר בחיסכון אנרגטי אדיר בהשוואה לשימוש בחשמל לצורך חימום הבית. כאשר מדברים על קמין עצים מחיר, העלות מתחלקת לשתיים: מצד אחד יש לנו את עלות הקמין ומצד שני יש לנו את עלויות ההתקנה של הקמין והארובה.

עלות קמין עצים

קמין עצים מחיר נע בדרך כלל בין 4000 שקלים ל 12,000 שקלים ואף יותר. ישנם מספר גורמים אשר יכולים להשפיע על המחיר של הקמין, חלק מהם קשורים לעיצוב ומיתוג הקמין, וחלק מהם נוגעים לאיכות הקמין וגודלו.

 בכל הנוגע לעיצוב ומראה זהו עניין של העדפות אישיות ועליכם לבחור את מה שמתאים להעדפות שלכם ולעיצוב של ביתכם. אך לגבי מאפיינים אחרים של הקמין, אשר משפיעים על המחיר, כדאי לכם להיעזר בייעוץ מקצועי.

 

קמין עצים מחיר מושפע בין היתר מגודלו של הקמין. עליכם לבחור את גודל הקמין בהתאם לנפח החלל שתרצו לחמם. קמין קטן מידי, ביחס לגודל החלל, עשוי להיות בלתי מספיק; קמין גדול מידי יכול להיות יותר מידי.

 ישנו מגוון גדול של קמינים ולאנשי המקצוע יש את הכלים והניסיון שיאפשר להם להמליץ לכם על גודל הקמין המתאים לחלל. המונח המקצועי הוא התפוקה של הקמין, מונח קצת יותר מדויק מאשר הגודל הפיזי של הקמין.

 

עלות ההתקנה

 

כפי שאמרנו קמין עצים מחיר הוא שילוב של עלות הקמין ועלות ההתקנה. עלות ההתקנה יכולה להיות הוצאה גדולה בפני עצמה. הסיבה העיקרית הוא שהקמין דורש ארובה אשר תאפשר לקמין לנשום, כלומר לינוק חמצן ולפלוט החוצה את הגזים הרעילים. 

לצורך התקנת הארובה יש צורך לקדוח בקירות ותקרות ולהשתמש בחומרים מבודדים. בהתאם לסוג הקמין, לעתים ההתקנה כוללת גם הכנת מקום מתאים ושימוש בקיר גבס.

 השונות בין התקנה אחת לאחרת היא גדולה מאוד ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא לקבל הצעת מחיר אישית אשר לוקחת בחשבון את מאפייני הקמין אותו תרצו להתקין ואת מאפייני הנכס, כלומר הסביבה שבה תתקינו את הקמין.

 

כפי שהבנתם קמין עצים מחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג הקמין, החלל שבו מתקינים את הקמין וצורת ההתקנה. אתם יכולים לערוך השוואות מחירים ולבדוק קמינים מסוגים שונים, אך אסור לכם להתפשר על איכות. בחרו בקמינים של יצרנים מוכרים ואיכותיים שיש להם תו תקן והותקנו על ידי בעלי ניסיון.