בית » עץ אבוקדו להסקה

עץ אבוקדו להסקה

אם יש לכם קמין לחימום הבית אתם זקוקים לעצים לצורך הסקה. אין כמו החוויה של לחמם את הבית עם הסקת עץ טבעית וליהנות מניחוחות אשר מחממים לא רק את הבית אלא גם את הלב. מחפשים בולי עץ להסקה? 

בוודאי שמתם לב שישנם סוגים שונים של בולי עץ וגם מחירים שונים. אחד הציע לכם עץ סיסם הודי, אחר בולי עץ מהדרים. ישנם כל מיני סוגים של עצים בעלי תכונות שונות, הפעם נדבר על עץ אבוקדו להסקה ותכונותיו.

האבוקדו הוא עץ ממשפחת העריים וישנם זנים שונים של אבוקדו. עצי אבוקדו בטבע מגיעים לגובה של כ 15 מטר, אך הזנים המתורבתים נמוכים יותר. מוצאו של האבוקדו במרכז אמריקה, אך כאשר הספרדים גילו את האבוקדו הוא התפשט לכל העולם וכיום גדל במטעים במדינות רבות. 

הפרי טעים ואהוב על אנשים רבים והוא נפוץ מאוד במטבח המקסיקני. יש בו תכולה גבוהה של שמן וקיים גם ייצור של שמן אבוקדו למאכל, לצד מוצרים קוסמטיים רבים העושים בו שימוש. וכמובן שזהו אחד מסוגי העצים הזמינים עבור הסקה.

האם מומלץ להשתמש בעץ אבוקדו להסקה?

באופן ככלי ניתן להגיד שבישראל ישנם מטעי אבוקדו שאחד מתוצרי הלוואי שלהם הוא הגזם אשר מאפשר לנו ליהנות מבולי עץ מבלי לחשוש שהם נכרתו בצורה בלתי חוקית מהטבע (עצי אבוקדו אינם גדלים בטבע בישראל). 

עץ אבוקדו בהחלט מתאים להסקה, אך קחו בחשבון שמדובר בעץ בעל ערך קלורי נמוך, הוא מתכלה במהירות ולא יספק לכם שעות של בעירה. ישנם מקרים בהם תוכלו למצוא אבוקדו בתערובת הכוללת בולי עץ מגזם כללי המכיל עצים שונים; לא מומלץ לקנות תערובות מעורבות מבלי לדעת מה יש בהן. עצים מסוימים מפיקים עשן רב וריח לא נעים. היתרון של בולי עץ אבוקדו להסקה הוא מחירים הזול.

אך ישנם מקרים בהם בולי עץ אבוקדו הם דווקא מומלצים. במידה והשימוש הוא לצורך הכנת אוכל, כמו למשל תנור פיצה, עץ האבוקדו הוא דווקא מומלץ. למרות ערכו הקלורי הנמוך, תרומתו הארומטית בהחלט מוערכת על ידי השפים. אם רכשתם תערובת גזם ואתם יודעים לזהות את בולי העץ השונים, תוכלו לברור ביניהם ולהשתמש בבולי עץ אבוקדו בימים שהם אינם קרים מידי ואין צורך בהפקת חום רב.

אם בחרתם לרכוש בולי עץ אבוקדו להסקה חשוב שתקפידו לעבוד עם ספק אשר מציע לכם עצים יבשים. זכרו כי רמת הלחות המומלצת עבור עצים להסקה היא 14%-21%. מומלץ מאוד להצטייד במד לחות על מנת שתוכלו לוודא מהי רמת הלחות של בולי עץ האבוקדו לפני שאתם משתמשים בהם. שימוש בעץ לח מידי יפיק כמות גדולה של פיח שמנוני, דבר אשר יגרום לכם להשקיע יותר בניקוי הארובה והקמין