בית » התקנת קמין עצים

התקנת קמין

מתמחה ביבוא, שיווק, הפצה והתקנה של קמינים חשמליים, קמיני עצים, קמיני גז, נפט ושמן, מערכות אוורור וקירור אוויר. מעוניינים בהתקנת קמין צרו איתי קשר כבר עכשיו!

תשאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שירותי התקנת קמין

אם בחנתם את כל פתרונות החימום והגעתם למסקנה שקמין עצים מספק את התמורה הגדולה ביותר, הגיע הזמן להתעניין בהתקנת קמין עצים. קמין עצים מביא איתו הרבה יתרונות הכוללים פיזור חום שווה, חיסכון אנרגטי, עיצוב מהודר ואותנטי ואווירה מעולה בבית. אך לפני שתוכלו ליהנות מכל אותם היתרונות יש צורך בהתקנה מקצועית של קמין עצים. 

עליכם לבחור גם את הדגם של הקמין אשר מתאים לצרכים שלכם, וגם את הספק אשר משווק קמינים ומעניק שירותי התקנה. ההתקנה היא אינה פרט שולי, יש חשיבות להתקנה מקצועית ובטיחותית על מנת ליהנות מהקמין.

ישנם סוגים שונים של קמינים, חלקם הם קמינים מובנים המוטמעים בתשתיות הבניין. התקנת קמינים שכאלו במבנה קיים שלא הוכן מראש לצורך כך עשויה להיות יקרה ולכן סביר להניח שתעדיפו קמין עצים אשר עומד כיחידה עצמאית, דבר המפשט את ההתקנה.

התקנת קמין עצים צריכה לקחת בחשבון נושאים שונים אשר קשורים גם לבטיחות וגם לפיזור החום. נרצה להתקין את הקמין במקום שאינו יוצר סיכון בטיחותי, בכל זאת מדובר בדבר מאוד חם. 

כמו כן חשוב לנו למקום אותו במקום אשר יבטיח פיזור חום יעיל. ולבסוף, אך לא פחות חשוב, יש גם היבטים עיצוביים, נרצה קמין יפה המשתלב בסגנון העיצובי של הבית. על מנת לבחור את המיקום הטוב עבור הקמין מומלץ להתייעץ עם מומחה לתחום; יש לבחור את המיקום תוך כדי התחשבות בכל ההיבטים הבטיחותיים, התפעוליים והביצועים של הקמין.

התקנת ארובה לקמין עצים

לא ניתן לדבר על התקנת קמין עצים מבלי לקחת בחשבון את התקנת הארובה. קמין הוא לא תנור חשמלי, הוא מפיק עשן אשר צריך לצאת החוצה. ארובה דורשת התקנה מקצועית וזה כולל קידוח, שימוש בחומרי בידוד, הקפדה על זוויות נכונות והקפדה על סטנדרטים מקצועיים. הארובה חייבת להיות אטומה היטב על מנת לא לפלוט גזים רעילים בתוך הבית. 

כמו כן יש לקחת בחשבון שהארובה מפיצה גם חום, מצד אחד ניתן לנצל זאת, למשל לצורך חימום הקומה השנייה, אך מצד שני יש לקחת זאת בחשבון מבחינת ההיבטים הבטיחותיים.

אם אתם מעוניינים בקמין עץ, אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותים של חברת פירווד. אנו מעניקים פתרון אישי לכל לקוח, המתאים לצרכים ולתקציב. אצלנו תוכלו למצוא פתרון של ALL IN ONE SHOP, הכולל מכירת קמינים, התקנה והספקה של בולי עץ להסקה. אנו מבצעים התקנה וייעוץ לגבי בחירה והתקנה של קמין. אצלנו תקבלו עבודה מקצועית עם אחריות. 

אנו משתמשים במוצרים איכותיים, מקפידים על כל כללי הבטיחות ועמידה בתקנים. התקנה נכונה של קמין עצים תאפשר לכם ליהנות בחורף הקרוב מבית חמים ואווירה נעימה מאוד. זוהי חוויה שונה ומיוחדת.

התקנת קמין עצים
התקנת קמין עצים