בית » בולי עץ למכירה

בולי עץ למכירה

בולי עץ למכירה להסקה ונגרות

בולי עץ הם מוצר שיש לו שימושים רבים. שני סוגי שימושים נפוצים לבולי עץ הם לצורך הסקה ולצורך ביצוע עבודות נגרות. אלו הם שני דברים שונים בתכליתם, אך שניהם עשויים לעשות שימוש באותם בולי עץ. 

השוני הוא בעיקר הקריטריונים על פי הם נבחר בולי עץ להסקה לעומת בולי עץ לנגרות; בהתאם למטרה נשים את תשומת הלב על מאפיינים אחרים של בולי העץ.

בולי עץ לנגרות

בעזרת בולי עץ אנו יכולים לבצע עבודות נגרות ועבודות יצירתיות שונות. אן כאו חוקים והמגבלה היחידה היא הדמיון. כל נגר או אפילו פסל יכול להכין יצירה אחרת מבולי העץ, בדרך כלל תוך כדי התבססות על המראה הטבעי של העץ ותכונותיו. 

מי שמחפש בולי עץ לצורך ביצוע עבודות נגרות צריך לקחת בחשבון את מאפייני העץ בהתאם למטרותיו. מי שרוצה להכין שעון קיר על חתך של בול עץ יכול אולי להסתפק בבול עץ קצר ובקוטר רחב; מי שרוצה לבנות רהיטים עשוי לחפש בולי עץ גדולים. אך לא רק מידות בולי העץ משחקו תפקיד אלא גם המרקם, הצבע והעמידות. 

לכל עץ יש צבע ומרקם אחר, חלק מהיופי הטבעי; מי שרוצה לבצע עבודות שם דגש גדול על המראה החיצוני של בולי העץ. אולי במקרה אחד הוא יחפש עץ במרקם חלק, ובמקרה אחר יחפש עץ בעל עיניים ומרקם מיוחד. סביר להניח שהנגר ירצה לבחור את בולי העץ שלו באופן אישי.

כמו כן, מעצבי גינות משתמשים בבולי עץ לצורך עיצוב והקמת גינות. עם אתם רוצים להקים גינה או לשדרג אותה. אפשר לעשות זאת בעזרת עדניות שעשויות מבולי עץ. או גדר מבולי עץ מסביב לבריכת נוי או דשא סינטטי. לבנות בית קטן לילדים ועוד הרבה דברים יפים.

בולי עץ להסקה

כאשר אנו מחפשים בולי עץ להסקה יש לנו שיקולים אחרים. הדבר הראשון שאפשר להגיד זה שבניגוד לבולי עץ לנגרות, כאן לא ממש אכפת לנו מהמראה החיצוני של בולי העץ, בכל מקרה הכל משמש לבעירה. אך אל תחשבו שאין חשיבות לסוג העץ ומצבו. לכל עץ תכונות אחרות וזה קשור גם לתהליך הבערה של העץ. 

למשל ישנם עצים בעלי ערך קלורי נמוך, הכוונה היא לעצים אשר נשרפים מהר ולא מפיקים הרבה חום. למשל עצי אורן ועצי ברוש נחשבים לעצים בעלי ערך קלורי נמוך ולכן גם מחירם זול; בולי עץ של אקליפטוס ועץ זית לעומת זאת נחשבים לבעלי ערך קלורי גבוה ולכם מחירים גם גבוה יותר. 

אך לא רק סוג העץ משחק תפקיד, אלא גם רמת הלחות של העץ. כאשר אנו מחפשים בולי עץ להסקה אנו מחפשים אחר עצים יבשים, כלומר בעלי רמה נמוכה של לחות. הטווח של 14%-20% נחשב לטווח האידאלי עבור בולי עץ להסקה. מהרגע שנגדע העץ או ענפיו לוקח זמן רב (שנה או שנתיים) עד שהעץ מתייבש ומגיע לרמת הלחות האידאלית. 

אפשר גם לציין שעצים מסוגים שונים מפיצים ניחוח טבעי שונה בבית וגם זה חלק מהקסם והחוויה של שימוש בקמין עץ טבעי; ישנם אנשים שעבורכם זהו גם אחד השיקולים בבחירת עץ להסקה.

בולי עץ תמונות

בולי עץ למכירה
בולי עץ לנגרות
בולי עץ